piątek, 18 sierpnia 2017

100 000 wejść w 20 miesięcy



Dziękuje serdecznie wszystkim tym osobom, które odwiedziły mojego bloga w okresie jego 20-miesięcznego istnienia. Dokładnie w piątek 18 sierpnia 2017 roku o godzinie 20,21 licznik mojego bloga odnotował 100 tysięczne wejście. Oznacza to, że każdego miesiąca średnio było po 5 tysięcy wejść, czyli dziennie po około 170 wejść.

Jak dotychczas najwięcej wejść, bo ponad 6 tys. było na informację zatytułowaną „Bieg Rzeźnika betka dla maratończyka z Konina”. Zdradzę, iż informację tą pozyskałem przypadkowo podczas konsumpcji uroczystego obiadu po otwarciu przez Energę Rejonu Dystrybucji i Punktu Obsługi Przyłączeń w Starogardzie Gdańskim. Siedzący naprzeciw mnie 54-letni Waldemar Szygenda (na powyższym zdjęciu pierwszy od prawej) okazał się być maratończykiem z pasją i doskonałym rozmówcą.

W tym rankingu drugie miejsce przypadło informacji pt. „Kadrowiczki szczypiorniaka z Ryjewa”. Przyjechały młode zawodniczki na międzynarodowy turniej piłki ręcznej kobiet do AWFiS Gdańsk. Kibice z Ryjewa byli najefektywniejsi w dopingu zawodniczek.
Uczestniczyła w tym turnieju na AWFiS Gdańsk polska reprezentacja kobiet pod wodzą mego znajomego nie tylko ze studiów, ale i z mediów, trenera kadry Leszka Krowickiego.
Trzecia lokata na moim blogu co do ilości wejść, to pod tytułem „Najwyższy gdynianin pobiegł w Inowrocławiu”. Konkretnie opisałem i obfotografowałem 38-letniego Michała Grzelaka, który był w czołówce biegu na 10 km podczas zawodów rozegranych 18 czerwca 2017 z udziałem 471 biegaczy. Michał był jedynym reprezentantem Trójmiasta w tym biegu, wspierany przez swoją mamę Małgorzatę.
P.S. Dziękuje też osobom, które pomogły mi stworzyć mego bloga i mnie wspierają w tym co robię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz