poniedziałek, 14 maja 2018

70-lecie Gdańskiej Budowlanki


W zaproszeniu na Zjazd 70-lecia, który odbędzie się w piątek 18 maja 2018 roku, dwaj jego główni organizatorzy Renata Wypasek - Dyrektor Państwowych Szkół Budownictwa im. prof. Mariana Osińskiego przy Al. Grunwaldzkiej 238 we Wrzeszczu oraz były dyrektor PSB Andrzej Jachnik, a obecnie Prezes „Stowarzyszenie Innowacyjnej Edukacji Zawodowej SIEZ” napisali:
Historia szkoły korzeniami sięga 1948 roku. Od tego czasu kolejne pokolenia uczniów i nauczycieli, jako sukcesorzy tradycji, dopisują karty historii i budują wizerunek szkoły, na który składają się: mądrość, pracowitość, otwartość na świat i potrzeby innych. Naszym gorącym pragnieniem jest powiązanie przeszłości z teraźniejszością, aby obchody stały się prawdziwym świętem wszystkich roczników, które tworzyły piękną historię szkoły i były niepowtarzalną okazją do wspomnień, wzruszeń, doświadczeń i odnowienia starych przyjaźni.
Jubileusz 70-lecia PSB z jednej strony pozwoli podsumować wiekową historię i działalność Szkoły, jak również będzie okazją do spotkań dla absolwentów, uczniów, rodziców, byłych i obecnych pracowników oraz sympatyków naszej Szkoły. Nie mamy wątpliwości, że ta wyjątkowa dla całego miasta uroczystość przyciągnie sporą grupę odbiorców oraz zainteresowanie mediów”.
Co do mediów, to ja jestem m.in. ich reprezentantem i pochwalę się, że jako uczeń PSB uzyskałem rekord szkoły w biegu na 100 metrów”. Ba, byłem też sztandarowym na szkolnych uroczystościach.
Jak poinformowała mnie Katarzyna Janaszek, z Sekretariatu Dyrektora PSB, do końca kwietnia br. na jubileusz zgłosiło się 220 absolwentów. Wśród nich będzie m.in. nasz kolega z klasy III E Jerzy Greś, który jak powiedział mi telefonicznie, specjalnie na tę okoliczność przylatuje z Australii (gdzie mieszka) do Polski.
Włodzimierz Marek Amerski (zwany Amorem) amerski49@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz