niedziela, 18 listopada 2018

Nasi z Polski w 36. Maratonie Ateny 2018

Maratończycy fascynują mnie szczególnie, zwłaszcza jako byłego sprintera. Owszem przebiec szybko 100 lub 200, a nawet 400 metrów, to jeszcze potrafię zrozumieć. Ale pokonanie odległości aż 42 km i 195 metrów, jest dla mnie nieosiągalne nawet mentalnie. Z 40-osobową grupą z gdańskiego Pomorza i Gliwic, jako fotoreporter wybrałem się na 36. Maraton Ateny 2018. Niektóre osoby z tej grupy o nazwie Valdano, odpowiedziały na moją prośbę o uzasadnienie swojego biegania w maratonach, jak i wyjazdu do Aten.
Marek Nieslon z Gliwic - Pierwszy maraton przebiegłem dwa lata temu w 36 stopniach na plusie, z czasem 3:43:27. Wtedy przeklinałem, że nigdy więcej, a tydzień temu zaliczyłem już albo dopiero 10 maratonów i to też w Amsterdamie. Z czasem słabym przynajmniej dla mnie 3:26,00. Ogółem biegam cztery lata po rzuceniu papierosów. I zacząłem od 3 km, a na 10 km myślę że mam fajny rekord życiowy, bo 35:57. To chyba dobrze! A maraton w Atenach będzie szczególny, bo chcę złamać 3:05, i udowodnić sobie że mogę jeszcze więcej, a adrenalina plus uwalniające się endorfiny czynią cuda! Pozdrawiam. (Dodam od siebie, że Marek Nieslon w Atenach uzyskał czas 3:30,30). pilkarz19851@wp.pl
Nazywam się Wioleta Hoog.. W Atenach przebiegnę swój pierwszy w życiu maraton. Biegam dopiero od marca 2017 roku. W 2018 roku zrobiłam koronę półmaratonów polskich, a w sumie przebiegłam ich aż osiem. wioleta-hoog@o2.pl
Dzień dobry, nazywam się Krzysztof Znamirowski, jestem członkiem Drużyny Biegowej Radia Wrocław. Biegam szósty rok intensywnie. Na koncie mam ukończonych około 99 biegów ulicznych na różnych dystansach w kraju i zagranicą w tym 7 maratonów.
 
Bieg w Atenach według moich wyliczeń będzie moim setnym biegiem na stulecie odzyskania Niepodległości Polski. Zdobyłem: Koronę Półmaratonów Polskich w 2015 i 2016, Koronę Maratonów Polskich 2016. A ponadto Herb Półmaratonów Polskich 2017, Koronę Ligii Biegowej 2017. W 2016 pobiegłem jako pacemaker na Nocnym Półmaratonie we Wrocławiu, Obecnie biegam rekreacyjnie, uprawiając „turystykę biegową”. Pozdrawiam- Krzysztof Znamirowski Szef Działu Technicznego Radio Wrocław 102,3 FM Radio RAM 89,8 FM
Witam, piszę w imieniu swoim Katarzyny Pawlak i Krzysztofa Znamirowskiego, biegniemy w Atenach jako przedstawiciele drużyny biegowej Radia Wrocław. Biegamy razem szósty rok intensywnie, a wcześniej rekreacyjnie. Mamy na koncie ukończonych około 99 biegów ulicznych na różnych dystansach w kraju i zagranicą w tym 7 maratonów i bieg w Atenach będzie naszym setnym biegiem na stulecie odzyskania Niepodległości Polski.
Mamy także wybiegane potem, krwią i łzami szczęścia: Koronę Półmaratonów Polskich 2015 i 2016, Koronę Maratonów Polskich 2016, Herb Półmaratonów Polskich 2017, Koronę Ligii Biegowej 2017. W 2016 byliśmy razem pacemakerami na nocnym półmaratonie we Wrocławiu. Obecnie uprawiamy „turystykę biegową" dobrze się przy tym bawiąc i relaksując. Często się przebieram na zawody np. ostatnio za motyla świecącego w ciemności w Toruniu, nocna dycha Kopernika, gdzie dostałam nagrodę za przebranie.
Poza tym żyjemy zdrowo i aktywnie, a od zeszłego roku morsujemy. Zawsze chciałam zostać morsem i poczuć ten prawdziwy chłód lodowatej wody i ten skok adrenaliny i endorfin. No i teraz to mam, a w połączeniu z bieganiem-truchtaniem, w myśl zasady, że każdy kilometr jest lepszy niż żaden, to jest TO..., bo nieustannie pielęgnujemy swoje wariactwa. Z biegowym pozdrowieniem Katarzyna Pawlak
mail: KatarzynaPawlak@radiowroclaw.pl
Dzień dobry, oto krótkie informacje na mój temat i mojego męża, Sylwia i Adam Witek z Pogorzałej Wsi, oddalonej o 10 km od Malborka. Biegamy dopiero od dwóch lat. W tym roku tj 2018 zdobyłam Koronę Polskich Półmaratonów. Bierzemy udział w licznych biegach .
Najbardziej cenię sobie starty w biegach charytatywnych. Bieganie daje nam ogromną satysfakcję, siłę, wolność i możliwość poznania fantastycznych ludzi.
Pozdrawiamy Sylwia i Adam Witek. sywitek@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz