wtorek, 28 stycznia 2020

Rowerowe ferrari ratownika sopockiego WOPR...


Na tej fotce to ja, ogromnie zadowolony z posiadania rowerowego ferrari.
Włodek zobacz jak Firma KULIK & KUREK Serwis, Blacharstwo i Lakiernictwo, Gdańsk ul. Stalowa 5 C, wylakierowała mój 30-letni rower firmy KELLER.
Ten facet na moim rowerze jest pracownikiem tej firmy.
Tym błyszczącym lakierem maluje się samochody firmy Ferrari.
Tak wyglądał mój 30-letni rower przed remontem i pomalowaniem. Do jego liftingu namówił mnie dobrej klasy triatlonista Jacek Kulik, cyklicznie uczestniczący w gdańskich triathlonach. 
Teraz boje się, aby nie ukradli mnie wraz z tym rowerem. Ze sportowymi pozdrowieniami Janusz Radwan-Wiatrowski.

PS. Takiej treści maila wraz ze zdjęciami otrzymałem od mego bardzo dobrego znajomego, absolwenta AWFiS Gdańsk,  ratownika sopockiego WOPR. Umówiliśmy się, że latem wspólnie pojedziemy 35 km trasę z Lęborka do Łeby, a jak wystarczy sił, to może i dalej wzdłuż wybrzeża Bałtyku, aż do Wejherowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz