środa, 13 lipca 2016

Lotnicze połączenia Gdańska z Ukrainą

Byłeś na Ukrainie? Z niedowierzaniem dopytują mnie znajomi. A byłem! I bardzo to sobie chwalę! Przebywałem w regionie Iwano-Frankowskim przez cztery dni, od 9 do 12 lipca 2016 roku. I nie poczułem tam żadnego zagrożenia.

Dotarłem na Ukrainę samolotem nowej linii Ukraine International Airlines. To połączenie lotnicze Gdańska do Iwano-Frankiwska na Ukrainie zostało uruchomione 25 czerwca 2016 roku. Loty odbywają się dwa razy w tygodniu, we wtorki oraz soboty.
Poleciałem wieczorem w sobotę wraz z grupą przedstawicieli sektora turystycznego i dziennikarzy.

Po 1,5-godzinnej podróży zostaliśmy zakwaterowani w odległym zaledwie o kilka kilometrów od lotniska hotelu „Nadzieja”.
Mieszkałem na siódmym piętrze w singlowym pokoju nr 712 z widokiem na miasto. Jak nas goszczono w kilku miastach tego regionu i co zwiedziliśmy, opiszę w następnych relacjach.

Włodzimierz Amerski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz