Z
trzech kopert zawierających oferty w przetargu na wybór wykonawcy i
operatora Systemu Roweru Metropolitalnego, w okresie miesiąca
(począwszy od 7 maja 2018), ma wybrać komisja przetargowa. Jeżeli
żaden z trzech oferentów nie złoży odwołania, podpisanie umowy z
wykonawcą nastąpi do 10 dni od dnia wyboru oferty.
Do
siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy oferty złożone przez:
1
Konsorcjum
trzech irlandzkich Firm: Full
Speed Ltd., Telfourth Ltd., i BleeperBike Ltd., z Dublina. Ich cena
brutto za realizację zamówienia to
32.562.246,42
zł, w tym na
zarządzanie 11,8 mln zł oraz dostawę 20,7 mln zł, zaś ilość
rowerów to 5000
sztuk,
w tym 10
proc.
udział rowerów o
napędzie wspomaganym elektrycznie.
2
Konsorcjum
polsko-czeskie: Egis
Bike Polska Sp. z o.o., Warszawa – Homeport s.r.o., Praga - BikeU
Sp. z o.o., Warszawa,
76.675.625,61 zł,
w tym na zarządzanie 23,8 mln zł oraz 52,9 mln zł na dostawę,
ilość rowerów 3900
sztuk, 100
proc. udział
rowerów o napędzie wspomaganym elektrycznie.
3
NB Tricity Sp. z o.o., Warszawa.40.272.906
zł w tym 4,7 mln zł na zarządzanie oraz 35,5 mln zł na dostawę,
ilość rowerów 4080
sztuk, 100
proc. udział
rowerów o napędzie wspomaganym elektrycznie.
Zgodnie
z założeniami przetargu pierwsze rowery, w ilości 30 proc.
systemu, mają się pojawić już jesienią 2018 roku. Całość
pomorskiego sytemu roweru publicznego o nazwie MEVO uruchomiona ma
zostać do 1 marca 2019 r.
Jeśli
mogę podpowiedzieć, to skoro rowerzyści uczestniczyli w konkursie
na nazwę tego publicznego systemu rowerowego, to może użytkownicy
wypowiedzą się też w drodze internetowego głosowania, jaki ich
zdaniem powinien zostać wdrożony wariant z trzech zgłoszonych do
przetargu. Czy w całości elektryczny, czy mieszany?
Przetarg
na wybór wykonawcy i operatora Systemu Roweru Metropolitalnego
został ogłoszony 19 marca 2018 r. Rower publiczny będzie
funkcjonował w 14 gminach: Gdańska,
Gdyni, Kartuz, Pruszcza Gdańskiego, Pucka, Redy, Rumi, Sierakowic,
Somonina, Sopotu, Stężycy,Tczewa, Władysławowa i Żukowa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz