środa, 6 czerwca 2018

Spotkania na molo w Gdańsku Brzeźnie

Grupę 16 rowerzystów spotkałem rano 6 czerwca 2018 na molo w Gdańsku Brzeźnie. Poprosili mnie o zrobienie im grupowego pamiątkowego zdjęcia na tle... Sopotu i Gdyni. Jak się dowiedziałem, byli to polscy pracownicy firmy Geberit AG. Wyczytałem w Wikipedii, że jest to szwajcarskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją technologii sanitarnej. Zostało założone w 1874 roku w miasteczku koło Zurychu przez Caspara Melchiora Alberta Geberta. Na początku firma zajmowała się produkcją jedynie spłuczek.
Rowerowa grupa wraz z pozostałymi pracownikami firmy w ilości ponad sto osób, uczestniczyła w kilkudniowym wyjeździe szkoleniowo integracyjnym do Trójmiasta, m.in. statkiem popłynęli z Sopotu do Gdyni. W ramach zajęć rekreacyjnych oprócz jazdy rowerem z Sopotu do Brzeźna i Nowego Portu, część pracowników uczestniczyła w zajęciach jogi lub nordic walking.
Będąc rano w Brzeźnie - po wczorajszym sztormie - kąpiąc się już w znacznie czystszej wodzie, na molo zrobiłem też zdjęcie czterem młodym mieszkankom sąsiedniego Gdańska Przymorza, robiącym sobie smartfonami filmiki podczas kręcenia się na dziecięcej karuzeli.
Z pewnością te filmiki też ukażą się na facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz