Blisko 600 uczestników, pełne sale warsztatowe,
kilkunastu wystawców oraz najlepsi eksperci – tak wyglądała
kolejna 8. edycja konferencji Nowe Trendy w Turystyce. To jedno z
największych spotkań branży turystycznej w Polsce odbyło się w
Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku i trwało ponad 8
godzin.
Zanim rozpoczęto merytoryczną część spotkania,
uczestnicy musieli się zarejestrować. Dzięki użyciu nowoczesnego
systemu karty turysty, kilkaset osób bez problemu potwierdziło
swoją obecność i uzyskało swoje „welcome packi”. Wszystko
odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Organizatorzy zakodowali na
karcie również lunch oraz na sobotę pakiet „zwiedzanie” ECS.
Zasadnicza część konferencji rozpoczęła się od
projekcji filmu promocyjnego Gdańsk, nakręconego specjalnie na tę
okazję. Następnie na scenę wkroczył prowadzący – Jarosław
Kuźniar, którego pierwszym zadaniem było… przedstawienie
daty przyszłorocznej już 9 edycji konferencji.
Po powitaniu uczestników przez prezesa GOT/GCB Łukasza
Wysockiego i zastępcę prezydenta Gdańska, Aleksandrę
Dulkiewicz, rozpoczęły się panele z udziałem ekspertów. Na
pierwszy ogień poszedł temat: Marketing nieoczywisty. Chwilę
później, w salach na 2 i 3 piętrze wystartowały warsztaty, zaś
na scenie nowości - prezentacje wystawców.
Pomiędzy panelami na scenie głównej, swoje krótkie
wystąpienia mieli także finaliści konkursu Tourism Trends Awards,
których prezentacje i produkty były na bieżąco oceniane przez 5
osobowe jury.
W miarę upływu dnia, na scenie pojawiali się kolejni
paneliści, którzy dzielili się swoją wiedzą z zakresu takich
tematów jak: marketing kierunku, turystyczne aplikacje mobilne czy
zarządzanie talentami.
Tegoroczna edycja NTT była wyjątkowa także z tego
powodu, że przypadała w roku 15-lecia Gdańskiej Organizacji
Turystycznej. Z tej okazji organizatorzy przygotowali specjalny pokaz
artystyczny na scenie głównej, a najbardziej zasłużonych dla
działalności GOT, uhonorowano upominkami w postaci stylowych
kompasów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz