czwartek, 17 listopada 2016

Śpiewali na Łysej Górze w Sopocie

Z zimową scenerią zdjęcia wraz z ich opisem otrzymałem mailem od mego dobrego znajomego z Sopotu. Zostały one wykonane 11 listopada 2016 roku u podnóża Łysej Góry. W tym czasie przebywałem na uroczystościach niepodległościowych w Poznaniu i nie dowierzałem, że w Trójmieście spadł śnieg.
- Włodek, tak świętowaliśmy polską niepodległość w Sopocie 11.11.2016. Organizatorem, jak co roku, było Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Oddział im. dr Aleksandra Majkowskiego w Sopocie oraz 36. Sopocka Drużyna Harcerska im Orląt Lwowskich.
Spotkaliśmy się już po raz czwarty na Łysej Górze w Sopocie, gdzie właśnie punktualnie o godzinie 11.11 rozpoczęła się IV Sopocka Próba Śpiewów Patriotycznych.

Sponsorem było Art Desagne, które ufundowało dla wszystkich uczestników ciepłą herbatę. 
Pozdrawiam serdecznie Janusz Radwan-Wiatrowski.
PS. Janusz dziękuję za zdjęcia z zimową scenerią. Na jednym ze zdjęć chyba rozpoznaję moją bardzo dobrą znajomą, lekarkę z Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Co do sponsora – wybacz – mógłby być bardziej hojny i oprócz herbatki, powinien zafundować pędy dobrej kiełbasy przeznaczonej do opieczenia nad ogniskiem. Podobają mi się te wywieszone biało-czerwone flagi. Wytrwajcie w tym patriotycznym śpiewaniu na Łysej w Sopocie. 
Również pozdrawiam serdecznie – w.m. amerski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz