środa, 18 kwietnia 2018

Perły poleciały podczas koncertu „Tribute to Edith Piaf”

Perłowy naszyjnik rozerwała w tym impulsywnym geście nauczycielka języka francuskiego, piosenkarska solistka Ewa Rzeszotarska, podczas występu zespołu Zagan Acoustic w koncercie „Tribute to Edith Piaf”.
 
Gdzie są moje perłowe korale wydaje się pytać w wykonywanej piosence Ewa Rzeszotarska, podczas koncertu odbywającego się w sali audytoryjnej Europejskiego Centrum Solidarności.
Oddajcie mi moje perłowe korale wydaje się kierować prośbę Ewa Rzeszotarska do słuchaczy koncertu, czyli uczestników VI Ogólnopolskiego Szczytu Energetycznego, odbywającego się w Gdańsku (16-17 kwietnia 2018). Siedząc w pierwszym rzędzie i robiąc zdjęcia, kilka z pereł potoczyło się pod moje stopy. Pozbierałem je i po koncercie położyłem na scenie. Były podobne do tych, jakie swego czasu kupiłem podczas pobytu wraz z kadrowiczkami kobiecej tyczki w RPA. Tam są perły najtańsze, podobnie jak brylanty.
Na wcześniej wykonanym zdjęciu wyraźnie widać, że solistka Ewa Rzeszotarska ma na swojej szyi białe perłowe korale.
Dopiero po zakończonym koncercie przyznała się do tego, że to cudowna publiczność spowodowała jej emocjonalne wykonanie piosenki o akordeoniście Pawle Zagańczyku, który w subtelny sposób porzucił... swoją kolejną dziewczynę.
Znakomicie grał na kontrabasie Jarosław Sztukowski, wydobywając smyczkiem zaskakujące dźwięki. Kwartet instrumentalny Zagan Acoustic od ponad 10 lat występujący na estradach koncertowych w Polsce i Europie, został założony przez studentów Akademii Muzycznej w Gdańsku. Od początku był ciekawą formą poszukiwań po muzyce improwizowanej. Obecnie Zagan Acoustic to grupa przyjaciół realizująca pomysły muzyczne z kręgu muzyki jazzowej, folkowej, tangowej czy klezmerskiej.
Klarnecista Andrzej Wojciechowski, to wyraziste brzmienie, duża witalność i wirtuozeria. Członkowie zespołu mają duże poczucie humoru. Ponad sześćset koncertów zagranych od momentu powstania zespołu, to występy na antenie radia, telewizji, koncerty filharmoniczne, kameralne, teatralne, klubowe a nawet flashmob. Od 2012 roku dedykowane Jakubowi Kubali – pierwszemu klarneciście zespołu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz