wtorek, 25 października 2016

Hitem pieczone krewetki

Doskonałe jedzenie zaserwowała gdyńska firma BanGlob catering podczas uroczystości przekazania do użytku w gdańskim Deepwater Container Terminal (DCT) nowego głębokowodnego nabrzeża T2. Wieczorem w poniedziałek 24 października 2016 pod prześwitującym namiotem zebrało się około 400 zaproszonych gości.
Kulinarnym hitem wieczoru były gorące krewetki podawane na białych muszelkach. Znanemu fotoreporterowi zajmującemu miejsce obok mnie przy stoliku, krewetki tak bardzo smakowały, że skonsumował ich kilka porcji.
Krewetki były na bieżąco podpiekane na ogniu i na maśle przez dwóch kucharzy z gdyńskiej firmy BanGlob catering Wojciecha Dębowskiego i Krzysztofa Zdunka.
Jedzenie przez cały czas trwania kilkugodzinnej imprezy było dowożone do obszernego namiotu przez kucharzy w specjalnych hermetycznych termosach na kółkach.
Od znanej mi Wioletty Brzezińskiej z gdyńskiej firmy cateringowej dowiedziałem się, że sporym wzięciem licznych gości cieszyły się ciepłe dania, jak indyk i wołowina przyprawiona na ostro. A to z tego względu, gdyż gości zaproszono na pokaz laserowy na zewnątrz namiotu, a wieczorem było dżdżyście i chłodno.
Dla mnie kulinarnym hitem były słodkości, konkretnie ciasto bezowe i takie z malinami. Przyznaję, tak bardzo mi smakowały, że popijając dobrą kawą, skonsumowałem kilka porcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz